Poll

Liftwedstrijd?
Tineke en mij lijkt het leuk om begin komend collegejaar een liftwedstrijd te organiseren voor Cover.

Het idee is 's morgens verzamelen op CS en dan te horen krijgen waar, in europa, je heen moet zien te liften met als doel daar zo snel mogelijk te zijn.. Door alleen maar... juist!.. te liften =D

27% 27%
29% 29%
22% 22%

Total votes: 45 Final result

Photo of Anonymous

Om eerlijk te zijn zou ik daar te schijterig voor zijn :P.

Bovendien: hoe kom je weer terug? :o

Arryon: Bovendien: hoe kom je weer terug? :o

Liften.

Photo of Anita Drenthen

nee met de trein weer terug is het normaal toch, anders duurt de trip zo lang.

Maar ik zou inderdaad misschien ook wel schijterig zijn :p met al die enge mensen in de auto stappen... ik weet het zo net nog niet :)

Het idee is overigens wel leuk

Photo of Diederick Kaaij

Het lijkt mij sowieso fucking tof, en als je het in paren doet is het sowieso minder eng (en een stuk gezelliger!) =)

Photo of Manon de Vries

Photo of Dyon Veldhuis

Dus Manon, jij was zeker voor? ;)

Photo of Anonymous

Manon: Wauw zó'n liftwestrijd. Ik lees nu de beschrijving pas. Ik dacht dat het over een liftwedstrijd was alsin in een lift, tegen mensen op de trap ofzo. Ik snapte de lol al niet.

Letterlijk: lol!

Photo of Anonymous

ghehe, ja zo'n liftwedstrijd manon! Je bent inmiddels iets té nerd om nog het werkwoord liften te kennen waarin liften is anders dan een lift :P

Anyhow,

@Arryon, terug treinen of liften :P je ziet maar. Het is een heel basic concept, maar daardoor niet minder tof.

Photo of Laurens Edema

Lifting Out Loud

Photo of Anita Drenthen

ik vraag me ook af wat m'n ouders gaan zeggen :p

"nooit niet!" denk ik hahaha

Photo of Jan Kazemier

Hebben je ouders daar wat over te zeggen dan?

Goeie vraag :P.

Photo of Anonymous

Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor ouders :P

Photo of Laura Baakman

En wij hebben de vrijheid om ons niet zo heel veel van de geuite mening aan trekken.

Maar liftwedstrijd: Awesome :D.

Photo of Anonymous

Jaaaa joepieee liften naar Macedonië!!!!!! En.. En.. Degene die Beijing haalt krijgt bonuspunten, gewoon kijken of het lukt!!!  Ik doe mee!!! :D

Photo of Dirk Zittersteyn

Voor epische liftverhalen lees ook Gideons blog over wereldreizen en liften: http://ebola.home.fmf.nl/thereandbeyond/index.php