Poll

Photo of Jordi van Giezen

Hoe ver gaat Oranje komen?
Het EK is begonnen en dus stijgt overal in Nederland de Oranje-koorts weer. Grote vraag is uiteraard, waar gaat dit toernooi eindigen voor Nederland.

4% 4%
9% 9%
70% 70%
9% 9%

Total votes: 46 Final result

Photo of Ben Wolf

Mooi ook dat niemand denkt dat we de eerste wedstrijd na de poulefase verliezen:P

Photo of Maikel Grobbe

Nu we niet meer als eerste gaan eindigen in de poule, spelen we dan tegen Rusland, dus als ik nog zou kunnen wijzigen dan gaat hij daar wel heen.

Photo of Manon de Vries

Zucht, een voetbal in het logo. 't Moet niet gekker worden, zelfs de klipjes die om de broodzakken bij de jumbo zitten zijn opeens oranje.

Photo of Jordi van Giezen

Nog maar een week en je bent van al dat oranje spul af Manon. En 1 juli is het helemaal klaar.

Photo of Anonymous

Dan is voetbal klaar, maar al die sport nonsens niet, want dan krijg je weer de Olympische spelen

Photo of Eric Jansen

En de tour :D

Photo of Dyon Veldhuis

TOUR!!!

Photo of Jordi van Giezen

Ik ga alvast bezig met logootjes fixen >:D

Oh, en Eric. Dat is dus niet helemaal serieus :p

Photo of Anita Drenthen

Zelfs de champignons (champions) zitten in een oranje bakje, maar daar kon zelfs ik nog wel om lachen....

Photo of Eric Jansen

Nou, vanavond het definitieve moment van de waarheid. Krijgt 65,9% van de stemmers gelijk? ;)

Photo of Anonymous

Was ook wel erg te verwachten. Daarnaast is het toch ook zo dat de meerderheid over het algemeen gelijk heeft? :P

Photo of Joris Jan de Keijser

Volgens mij zit de meerderheid er over het algemeen juist naast ^^

Photo of Anonymous

Ja, als het om NL in het algemeen als meerderheid gaat wel ja. Dan zou NL namelijk WK en EK hebben gewonnen, maar hier kunnen we denk ik iets meer inzicht verwachten, dan bij de gemiddelde nederlander?